reklama

Ako kňaz som sa hanbil...

Už som si pomaly zvykol na to, že keď ma ľudia v utečeneckom tábore oslovia, tak zväčša niečo potrebujú. Ani James náš zamestnanec nebol výnimkou...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (5)
Obrázok blogu

Raz ma zastavil a prosil si odo mňa peniaze na novú baterku do mobilu. Hovorím mu: „ veď dostávaš plat, tak si ju kúp.“ Povedal mi, že už nemá peniaze. Pýtam sa ho teda: “čo si urobil s peniazmi, čo si dostal na výplatu?“ Hovorí mi: “Dal som ich mame a súrodencom, lebo ich súrne potrebovali!“ Odpovedám mu: “ok, to je od teba milé, ale veď o týždeň máš znova výplatu, tak si baterku môžeš kúpiť.“ Trocha sklamane prikývol a odišiel...Ja som bol spokojný, že som vyriešil ďalšiu požiadavku a život išiel ďalej. Potom mi to však nedalo a pýtal som sa sám seba, či som urobil dobre. Hovorím si, ten chlapec odovzdal doma všetky peniaze čo zarobil a zachoval sa voči svojim najbližším veľmi veľkodušne. Nemal som sa rovnako veľkodušne zachovať aj ja ako kňaz a dať mu na tu baterku peniaze...?Ak sú títo ľudia v niečom obdivuhodní, tak určite vo svojej veľkodušnosti. Stále platí to staré, že najštedrejší bývajú tí čo majú najmenej... Ak niekto potrebuje pomoc, títo ľudia neváhajú dať aj to posledné. Viac krát som sa o tom presvedčil. Kdesi v hĺbke duše som sa ako kňaz hanbil...

Peter Kuchár

Peter Kuchár

Bloger 
  • Počet článkov:  86
  •  | 
  • Páči sa:  50x

Katolický kňaz sdb„V každom človeku je hlboká priepasť, ktorú môže napĺniť len Boh..." Blaise Pascal Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu