reklama

„Nenávidím Vianoce, lebo som počas nich vždy trpel...!“

Nenávidím Vianoce, lebo pre mňa boli vždy utrpením, falošnosťou a ťarchou. Znamenali pre mňa byť nechcený v rodine, ktorá o mňa nemala záujem...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (6)

Dnes ráno, úplné sám, keď ešte bola tma, zastavil som sa pri jasliach a modliac sa, som si hovoril: „Nenávidím Vianoce! Čo by som mal dnes oslavovať...?“

A potom som pocítil v mojej duši túto odpoveď.

Ak chcem dať Vianociam hlbší význam a zmysel, nesmiem ho hľadať v jedle, sladkostiach a materiálnych veciach, lebo sú veľmi povrchne... To, nad čím by som sa mal hlbšie zamyslieť je, prečo sa narodil Ježíš...?

Pochopil som, že sa narodil na to, aby nám daroval spásu a priviedol nás k Otcovi. Narodil sa, aby sa mohol Boh dotknúť nášho života...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Vianoce sú pre predovšetkým o malom dieťati, ktoré mi chce povedať, záleží mi aj na Tebe...

Sklopiac oči, vedomí si svojej minulosti a nehodnosti som povedal Ježišovi, prosím príď sa narodiť aj v mojej duši, pretože Vianoce sú pre mňa nepríjemnou spomienkou na moju minulosť, na môj starý spôsob života...

Vo svojom srdci som postupne cítil, že aj ja môžem sláviť Vianoce. Keď som si chcel svojho času zobrať život, cítil som, že to On ma zachránil... Pre mňa sú Vianoce predovšetkým o malom dieťati v jasliach, ktoré mi hovorí, aj ty máš svoju hodnotu aj pri tebe stojím...

Prosil som Ho, aby zmenil túto moju chladnu maštaľ, toto moje chladne a apatické srdce, ktoré nie je schopne lásky...

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Čosi dôležité sa dnes v mojej duši udialo a zdá sa mi, že Vianoce som prestal nenávidieť...

P.S. Toto je skutočný príbeh, ktorý sa udial dnes v Taliansku vo Frosinone. Silne ma oslovil a tak som prosil povolenie ho zdieľať a preložiť... Grázie Domenico!

Venované zvlášť tým, ktorí cítia počas Vianoc samotu a opustenosť...

Peter Kuchár

Peter Kuchár

Bloger 
  • Počet článkov:  86
  •  | 
  • Páči sa:  50x

Katolický kňaz sdb„V každom človeku je hlboká priepasť, ktorú môže napĺniť len Boh..." Blaise Pascal Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu